14.03.2013

Покана за участие в международен футболен турнир Купа Южно Черно Море 2013

София 1000,  ул. „Славянска” 21А, Телефон/Факс: +359 2 981 5970

GSM: +359 893 31 36 04        Удостоверениe 00326

e-mail: sport_events@bulgaria-guide.com      www.southseacup.com

                                  

 

 

УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ!

 

С голямо удоволствие Ви отправяме покана за участие в 5-ия ежегоден

международен футболен турнир

Купа Южно Черно Море 2013”

 

Турнирът ще се проведе в периода 24.06.2013 – 06.07.2013

и ще бъде разделен на 2 части:

 

 

Първата част е насрочена за периода 24.06.2013 – 30.06.2013 година.

Втората част е насрочена за периода 30.06.2013 – 06.07.2013 година.

Всеки футболен отбор участва в една от двете части на турнира, в зависимост от възрастта на състезателите си!

Турнирът ще се проведе в курортите Слънчев Бряг, Несебър и Равда, едни от известните места за почивка по нашето Черноморие. Освен възможности за отдих, след направените напоследък подобрения на спортните и леглови бази, тези курорти предлагат и идеални условия за провеждане на спортни състезания!

За участие в международния футболен турнир ще бъдат поканени различните селекции на професионални и аматьорски клубове, както и спортни училища, от цяла Европа и Азия! През 2012 година в състезанията участваха общо 29 отбора от 3 държави!

 Главен организатор на международния футболен турнир е:

 

ТА „БОХЕМИЯ“ ЕООД  

 

 

Целта на нашия футболен турнир е да дадем възможност за международна изява на  състезателите, за обмяна на опит между играчите и треньорите! Турнирите ще Ви дадат възможност да срещнете различни хора и култури, да се насладите на прекрасните природа и климат по нашето Черноморие. Курортите Слънчев Бряг, Несебър и Равда са известни в цяла Европа, като през 2012 година по време на летния сезон са били посетени от над 1 милион туристи, от над 50 държави!!!

 

За участие в 5-ия ежегоден

международен турнир по футбол “Купа Южно Черно Море 2013

са поканени отбори по възрастови групи както следва:

 

Футболен турнир (Деца и Юноши) – за родените 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 години.

Турнирът ще се проведе в периода 30.06.2013 – 06.07.2013

 

Футболен турнир (Деца) – за родените 2001, 2002, 2003, 2004 години. Турнирът ще се проведе в периода 24.06.2013 – 30.06.2013

 

     Футболен турнир (Девойки) – за родените 1995, 1996, 1997, 1998, 1999,

     2000 години.

     Турнирът ще се проведе в периода 30.06.2013 – 06.07.2013

 

     Футболен турнир (Жени)

     Турнирът ще се проведе в периода 30.06.2013 – 06.07.2013

 

Футболен турнир (Мъже)

          Турнирът ще се проведе в периода 24.06.2013 – 30.06.2013

 

          Турнир по мини-футбол (Мъже)

          Турнирът ще се проведе в периода 24.06.2013 – 30.06.2013

 

          Турнир по мини-футбол (Деца и Юноши) – за родените 1995, 1996,

          1997, 1998, 1999, 2000 години.

          Турнирът ще се проведе в периода 30.06.2013 – 06.07.2013

        

 

Други възрастови групи могат да бъдат включени в състезанията само със съгласието на Организационния комитет!

Футболните двубои ще се провеждат на базата на Градския Стадион в Несебър или на стадиона в Равда, които са току-що реконструирани и модернизирани. Двете спортни съоръжения са в много добро състояние, което ги прави готови да приемат международните футболни срещи!

(Снимки може да видите в уебсайта на турнира – www.southseacup.com )

 

Победителите ще бъдат наградени с купи и медали (за 1-во, 2-ро и 3-то място). Най-добрите състезатели ще получат индивидуални награди. Всеки отбор ще получи купа за участие.

 

На техническата конференция преди започването на международния турнир, ще бъде уточнена програмата за провеждането на футболните двубои и ще бъде изтеглен жребий за разпределяне на отборите по групи. Организационният комитет ще осигури съдии и лекар за двубоите от турнирите.

 

Участниците в турнирите и придружаващите във всяка делегация, ще бъдат настанени в курортите Слънчев Бряг, Несебър и Равда. В 4*-звездни хотели или в 3*-звездни хотели, или в 2*-звездни хотели, или в 1*-звездни хотели, при ПЪЛЕН ПАНСИОН. Всеки отбор, според потребностите и предпочитанията си, избира категорията на хотела, в който ще бъде настанен!

(Снимки може да видите в уебсайта на турнира – www.southseacup.com )

 

Цени за участие в турнирите от “Купа Южно Черно Море2013 , при ПЪЛЕН ПАНСИОН:

     360лева на човек при настаняване в 4*-звезден хотел

  • Кабелна телевизия, хладилник, климатик, баня и други екстри!
  • 2 или 3 човека в стая!

 

     320 лева на човек при настаняване в 3*-звезден хотел

  • Кабелна телевизия, хладилник, климатик, баня!
  • 2 или 3 човека в стая!

 

     280 лева на човек при настаняване в 2*-звезден или 1*-звезден хотел

  • Кабелна телевизия, хладилник, баня!
  • 2, 3 или 4 човека в стая!
  • За ползването на климатик (по желание) се доплаща по 5 лева на ден/на стая!

Цената остава същата и за всички придружаващи във всяка делегация.

НЯМА ограничения за броя и възрастта на придружаващите!

 Цената ВКЛЮЧВА:

 1.  Шест нощувки  в хотел (4*-звезди, 3*-звезди, 2*-звезди или 1*-звезда)

 2.  Шест пълни пансиона (закуска, обяд, вечеря)

 3.  Медицинско обслужване и спортни съдии, но само по време на

      провеждането на спортните двубои от програмата на турнирите!

 4.  Турнирна такса

 5.  Курортна такса

 6.  Паркинг

 7.  ДДС

 

От 2013 година ТА „Бохемия“ предлага и нов спортен пакет услуги на участниците в „КУПА ЮЖНО ЧЕРНО МОРЕ“, наречен пакет „Лагер“. Той е с продължителност 10 дни, тоест 9 хранодни.  В пакетната цена са включени допълнителни дни, за тренировки или почивка, за времето преди или след самите турнири. Предлага се за периода 21.06.2013 – 30.06.2013 или за периода 30.06.2013 – 09.07.2013, в зависимост от това кога Вашите отбори участват в състезанията. Ето и цените за за участие с пакет „Лагер“, при ПЪЛЕН ПАНСИОН:

 

     500 лева на човек при настаняване в 4*-звезден хотел

  • Кабелна телевизия, хладилник, климатик и други екстри!
  • 2 или 3 човека в стая!

 

     440 лева на човек при настаняване в 3*-звезден хотел

  • Кабелна телевизия, хладилник, климатик!
  • 2 или 3 човека в стая!

 

     380 лева на човек при настаняване в 2*-звезден или 1*-звезден хотел

  • Кабелна телевизия, хладилник!
  • 2, 3 или 4 човека в стая!
  • За ползването на климатик (по желание) се доплаща по 5 лева на ден/на стая!

Цената остава същата и за всички придружаващи във всяка делегация.

НЯМА ограничения за броя и възрастта на придружаващите!

 

ЦенатаВКЛЮЧВА:

 1.  Девет нощувки  в хотел (4*-звезди, 3*-звезди, 2*-звезди или 1*-звезда)

 2.  Девет пълни пансиона (закуска, обяд, вечеря)

 3.  Медицинско обслужване и спортни съдии, но само по време

      на провеждането на спортните двубои от програмата на турнирите!

 4.  Турнирна такса

 5.  Курортна такса

 6.  Паркинг

 7.  ДДС

 

Съществува вариант отборите или делегациите да предпочетат вариант със 7, 8 или 10 хранодни, в зависимост от времето необходимо им за подготовка или почивка. В такъв случай сме винаги готови да обсъдим и фиксираме оптимална цена за необходимия на Вашата делегация спортен пакет за участие в „Купа Южно Черно Море 2013“!

 

Цените за български отбори са преференциални и са по-ниски в сравнение с тези за чуждестранни отбори! Отборите от другите държави имат включени в цената допълнителни услуги и ще бъдат настанени при различни условия!

 

Бонус:

Един на всеки 15 души (15-ят), ще бъде настанен безплатно за целия престой на делегацията, при пълен пансион!

 

 

Ако желаете ВАШИЯТ ОТБОР да участва в турнирите, включени в програмата на “Купа Южно Черно Море 2013, моля следвайте инструкциите:

До 20-ТИ МАЙ 2013, е необходимо да бъде изпратена заявка за участие на Организационния комитет на международния футболен турнир и да бъдат преведени минимум 15% (петнадесет процента) от общата сума за участие на следната банкова сметка в ЛЕВА (BGN):

SOCIETE GENERALE ЕКСПРЕСБАНК

Клон СОФИЯ

IBAN:  BG35TTBB94001521038035

SWIFT/BIC:  TTBBBG22

ТА “БОХЕМИЯ” ЕООД

 

До 20-ТИ ЮНИ 2013, е необходимо да бъде представен окончателен списък на отбора, ръководителите и придружаващите, с трите именана всеки.

 

 До 20-ТИ ЮНИ 2013, е необходимо да бъде преведена пълната сума за участие на горепосочената банкова сметка или следва да бъде заплатена в деня на пристигане!

 

По-късни записвания за участие стават само при изричното съгласие на Организационния комитет! Организаторите не носят отговорност за това дали състезателите имат медицински разрешителни за игра, тази процедура е задължение на треньорите или водачите на съответните отбори и делегации!

 

За  Контакти:

Адрес: Туристическа агенция “Бохемия”, София 1000, ул. “Славянска” 21А

Teлефон/Факс: +359 2 981 59 70

Mобилен телефон: +359 893 313 604

Email: sport_events@bulgaria-guide.com

Уебсайт на турнира: www.southseacup.com

 

 

 

Регламент

 

за провеждане международния футболен турнир   

“Купа Южно Черно Море 2013”

 

  1. Футболните срещи от турнира ще се играят на стандартно игрище, с размери според правилата на ФИФА и УЕФА. Единствено за родените през 2002, 2003 и 2004 години, както и за турнирите по мини-футбол, е предвидено игрище с по-малки размери!

 

  1. Футболните двубои ще се играят според правилата на ФИФА и УЕФА.

 

  1. Отборите участващи в турнира, ще бъдат разпределени в групи според възрастта на състезателите и ще играят по системата “всеки срещу всеки”.

 

  1. Ако отборите в дадена възрастова група са много, те ще бъдат разпределени в повече от една група. След изиграване на двубоите от всяка група, ще се проведат срещи по системата на директното елиминиране. Във фазата на директните елиминации  ще се играят полуфинали, двубой за 3-4 място и финал.

 

  1. Отборът победител в двубоите от груповата фаза получава 3 (три) точки, а при равенство двата отбора получават по 1 (една) точка.

 

  1. За определяне на класирането в групите, се взимат под внимание следните показатели, подредени по реда на значимостта им:

– Точков актив

– Резултат от прекия двубой между отборите с равни точки

– Голова разлика

– Повече вкарани голове

– По-малък брой наказателни картони (1 червен картон е равен

на 2 жълти картона при определянето на този критерий)

 

  1. При равенство в редовното време на срещите от фазата на директните елиминации, се изпълняват по 5 наказателни удара (дузпи) или ако е необходимо по повече, до излъчване на победител.

 

  1. Разрешено е извършването на неограничен брой смени, но само при спряна игра. Сменен състезател няма право да влезе отново в игра! Обратните смени са разрешени само в турнирите по мини-футбол!

 

  1. Състезател, получил червен картон или 2 жълти картона, пропуска следващата среща.

 

  1. Продължителност на футболните срещи:

– Две полувремена по 45 минути – при родените през 1995 и 1996 г.

– Две полувремена по 40 минути – при родените през 1997 и 1998 г.

– Две полувремена по 35 минути – при родените през 1999 и 2000 г.

– Две полувремена по 30 минути – при родените през 2001 г.

– Две полувремена по 25 минути – при родените през 2002, 2003 и 2004 г.

– Две полувремена по 45 минути – в турнира за ‘Мъже’

– Две полувремена по 40 минути – в турнира за ‘Жени’

– Две полувремена по 35 минути – в турнирите за ‘Девойки’

– Две полувремена по 25 минути – във всички турнири по мини-футбол

 

11. Брой на полевите играчи в съответните възрастови групи

– При родените през 2002 година – по 7 полеви играча (6+1)

– При родените през 2003, 2004 години – по 6 полеви играча (5+1)

– Във всички турнири по мини-футбол – по 6 полеви играча (5+1)

– За всички останали възрастови групи – по 11 полеви играча (10+1)

 

 

  1.  Програмата на турнира ще бъде окончателно изготвена и съобщена от Организационния комитет на техническата конференция в деня на пристигане на отборите, преди започването на състезанията. Програмата на турнира ще бъде съобразена с броя на участващите отбори във всяка възрастова група. В случай, че в дадена възрастова група отборите са много, ще бъде теглен жребий за разпределянето им по групи.

 

 

Програмата на футболния турнир ще бъде направена така, че по възможност всеки отбор да изиграе  между 3 (три) и 5 (пет) мача по време на турнира!!!

 

 

Организационният комитет си запазва правото на промени в регламента на футболния турнир,  но само при възникване на извънредни обстоятелства или при съгласуване с участващите отбори!!!